چاپ لیبل (برچسب شیشه ای.پی وی سی.متالایز)

چاپ لیبل (برچسب شیشه ای.پی وی سی.متالایز)

چاپ لیبل (برچسب شیشه ای.پی وی سی.متالایز)Reviewed by Admin on Apr 11Rating:

#چاپ لیبل – چاپ لیبل پی وی سی- لیبل – متالایز- چاپ و برش لیبل

دنیای چاپ و بسته بندی چنان گسترده و متنوع است که می‌توان ردپای حضور آن را در همه جا مشاهده کرد. در این میان چاپ و برش لیبل دیجیتال هم نقش بسیار اساسی و مهمی در بسته بندی محصولات گوناگون،اعلام اطلاعات و مشخصات کالاها،تبلیغات و… دارند.

لیبل‌ها را می‌توان از جنس‌های گوناگونی مانند برچسب کاغذ،برچسب پی وی سی،برچسب‌های شفاف و…ساخت و برای توضیح در مورد نام،محتویات،مشخصات،لوگو و… مربوط به کالاها و محصولات از آن ها استفاده کرد.

چرا استفاده از لیبل‌های دیجیتال به صاحبان کسب و کارها توصیه می‌شود؟‌
احتمالا شما هم شنیده اید که برای چاپ لیبل از روش‌های چاپ فلکسوگرافی و افست هم استفاده می‌شود،اما اینکه چرا باید از روش چاپ دیجیتال برای تهیه لیبل استفاده کرد، می‌تواند‌ دلایل متعددی داشته باشد. در ادامه به چند مورد از مزایای چاپ لیبل دیجیتال در مقایسه با سایر روش‌های چاپی در تهیه لیبل اشاره می‌کنیم.
۱) هزینه کمتر به دلیل حذف واسط های چاپ

در چاپ به روش فلکسوگرافی به کلیشه و در چاپ افست به زینک (پلیت)به عنوان واسط های چاپ نیاز داریم که در چاپ لیبل دیجیتال این موارد حذف می‌شود و چاپگرهای inkjet بدون نیاز به واسط،جوهر را بر روی سطح چاپی منتقل می‌کنند.

۲) امکان سفارش با تعداد محدود

همان‌طور که احتمالا می‌دانید در چاپ لیبل با دستگاه فلکسو یا افست‌،حجم کار بالاست و اگر شما نیاز به تعداد کمتر ۱۰هزار لیبل یکسان یا متفاوت داشته باشید بهتر است به سراغ لیبل دیجیتال بروید.

۳) قابلیت اعمال تغییرات بر روی لیبل‌ها

در مواردی که نیاز باشد تغییراتی در چاپ و برش لیبل دیجیتال مورد نظر انجام دهید،کافی است تا برروی فایل حاوی طرح خود تغییرات لازم را اعمال کرده و چاپ را از سر بگیرید.در حالی‌که این کار در چاپ‌هایی مانند فلکسو که با تیراژ و حتی تناژ بالا انجام می‌شوند‌،هزینه بالایی روی دست خواهند گذاشت.

۴)کیفیت بالای برچسب‌ها

شاید چاپ لیبل با روش‌های دیگری که نام بردیم با کیفیت و حرفه‌ای باشد،اما نمی‌‌توان منکر کیفیت خوب و رنگ‌های سرزنده و گیرای چاپ لیبل دیجیتال شویم. البته این موضوع به تنظیم رنگ و استانداد سازی مناسب فایل وکتوری طراحی شده توسط طراح لیبل هم بستگی دارد.

چاپ لیبل ها فضای خارجی

یکی از ویژگی های متمایز ما نسبت به چاپ‌های دیگر مقاومت رنگها در برابر  اشعه خورشید و جلوگیری از کمرنگ شدن آن به مدت حدال ۳ سال می‌باشد که این مدت رو با لمینت تا بالای ۵ سال نیز میتوان افزایش داد

استفاده از برچسب‌های پی وی سی بسیار مرغوب مناسب فضای باز بدون زرد شدن و خردشدن دربرابر افتاب و باران از دیگر مزیت های چاپ در این مجموعه می‌باشد

استفاده از رنگها پنتون

استفاده از نرم افزار VERSAWORKS و رنگهای مارابو با تکنولوژی ECO SOLMAX3 و کالیبره بودن ماشین چاپ رو مدیاهای متفاوت این امکان رو به میدهد که تمامی رنگهای پنتون انتخابی شما رو با کمترین تفاوت ممکن بر روی سطح چاپی منتقل کرده و رضایت شما رو فراهم اوریم.

برش لیبل دیجیتال و افزودن پوشش‌ به آن‌ها

یکی از برترین ویژگی‌های سیستم چاپ دیجیتال بی نیاز بودن از ساخت قالب برای برش و نیم تیغ لیبل‌ ها می‌باشد، طراح خطوط برش رو در نرم افزار کورل یا ایلیستریتورمشخص کنید و خطوط برش وکتور را روی طرح چاپی قرار دهید، ما با استفاده از نرم فزار های پیشرفته و کاتر پلاتر صنعتی نیم تیغ لیبل ها و پوشال برداری آن ‌را انجام میدهیم

همانطور که گفتیم برچسب‌ها میتواند از جنس کاغذ، پی وی سی،متالایز،شفاف و جنس‌های متنوعی باشند.برای اینکه بتوانید به لیبل‌های دیجیتال،خصوصیات و جلوه‌ای تازه اظافه کنید،می‌توانید‌ از پوشش‌های سلفونی یا uv بر روی آن‌ها استفاده کرده و ظاهری مات یا براق را به لیبل دیجیتال مورد نظر داد،تا علاوه بر زیبایی به مقاومت وماندگاری بیشتر برچسب‌‌ها کمک کرد.

تماس با ما
تماس با ما تماس با ما تماس با ما