چاپ و برش همزمان انواع لیبیل

چاپ و ساخت پلاک استیل

چاپ و ساخت پلاک استیلReviewed by Admin on Aug 31Rating:

چاپ و ساخت پلاک استیل

مصرف کنندگان پلاک و مارک فلزی طیف وسیعی از صنایع و تولید کنندگان را شامل میشود و بدلیل اینکه هر کالای تولیدی نیاز به چیزی برای شناساندن مارک سازنده و یا اطلاع دادن درباره مشخصات کالای تولیدی نیاز دارد ، استفاده از مارک و پلاک ساخته شده از جنس فلز بهترین انتخاب است چراکه دارای دوام و ماندگاری بسیار بالا است و قابلیت بالایی در انعطاف ازنظر شکل ظاهری ، چاپ و رنگ بندی دارد.

چاپ و ساخت پلاک استیل

چاپ و ساخت پلاک استیل

ساخت پلاک و مارک فلزی کیمیا

مجتمع چاپ فلزات کیمیا با در اختیار داشتن دانش به روز و تجربه در ساخت انواع پلاک و مارک فلزی این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است تا بتوانند به بهترین شکل و با کیفیت مطلوب اقدام به شناساندن مارک و برند خود به بازار هدف نمایند.

تولید انواع مارک و پلاک فلزی از جنس استیل ، آلومینیوم و برنج در ضخامت و ابعاد مختلف طبق سفارش مشتری ، طراحی طبق سفارش و چاپ با رنگ بندی مختلف بدون محدودیت در رنگ و طرح.

دریافت سفارش از تمامی استان ها و شهر های کشور. تحویل سفارش در کمترین زمان و بهترین کیفیت ، ارسال به تمامی استان ها و شهر های کشور.

تخصص ما ساخت پلاک و مارک فلزی

سرمایه ما اعتماد و رضایت خاطر مشتریان عزیزمان است و همین امر باعث دلگرمی این مجموعه گردیده تا با توکل به خداوند و استفاده از تمام پتانسیل های موجود بتوانیم روز به روز در راه پیشرفت قدم برداریم و همگام با دیگر صنایع تولیدی و خدماتی ، مشغول خدمت رسانی به وطن عزیزمان باشیم.

تماس با ما
تماس با ما تماس با ما تماس با ما